úterý 26. ledna 2010

Bezmocnost

Nejkrásnější a zároveň nejkrutější okamžiky. Úplná čirá nekončící bezmoc. Pocit, který intenzivně prožívám každý den, když jsem v její blízkosti. Je božská. Nádherná, vzrušující k zešílení, nedostupná. Jsem nekonečně vděčný za to, že ji mohu aspoň pozorovat. Víc mi nedovolí.


Penis mám ztuhlý – jakmile ji spatřím, nedokážu ovládat svoje reakce. Každý kousíček jejího těla je dokonalý, perfektní křivky tvoří úžasný celek, který zcela zahlcuje moji mysl a já nejsem schopný ani ochotný myslet na cokoliv jiného. Doslova kňučím a pohledem žebrám alespoň o dotek. Marně.

Její pohyby mne zbavují rozumu. Schválně mne dráždí a baví se mým utrpením. Dal bych úplně všechno za dovolení přitisknout svá ústa na její půvabná ňadra, ale ona se jen pobaveně směje. Chápe svoji převahu a užívá si jí. Jsem dychtiví jakkoliv jí posloužit, splnit jí i to nejnemožnější přání. Vím, že by stačilo pár doteků jejích rukou nebo líbezných nohou a explodoval bych v mohutném orgasmu. Ale o tom si mohu jenom nechat zdát.


Jsem její majetek a jsem proto šťastný. Opatrně a s úctou prosím o povolení líbat její sladká chodidla. Po nekonečně dlouhé chvíli dostávám svolení a okamžitě se vrhám na kolena a hladově líbám a lížu každý centimetr, do úst vkládám malé prstíky a saji je jako by to byly bradavky tryskající omamující ambrosií.

Nakonec zvedá svoji božskou nohu a tlačí do mého rozkroku. Jsem tvrdý k prasknutí a po několika málo dotycích a pohlazení chodidlem, které jsem měl před momentem v ústech, vyvrcholím a silnými výstřiky se zbavuji několikatýdenního napětí. Vyčerpáním zavírám oči a jako ze snu slyším její pohrdavý smích.


Zahanbeně jí prosím o odpuštění a s obavami k ní vzhlížím. Chytne mne pod krkem a pevně stiskne. Toto majetnické gesto umocňuje moji odevzdanost. Pohled jejích očí dává tušit, že mne nečeká nic dobrého.

Žádné komentáře:

Okomentovat