úterý 19. ledna 2010

Tajemství ženské partnerské dominance

Při pročítání skvělého diskusního fóra věnovanému partnerským vztahům založeným na ženské dominanci She Makes The Rules, jsem narazil na zajímavý příspěvek. Ten jednoduše a jasně vysvětluje podstatu probuzení ženské dominantní duše. Uživatel FranServes napsal:

Mužská fixace na sex

Připadá mi, že většina mužů zde diskutujících chce „využít“ vztahu řízeného ženou jako nástroje pro získání sexuálně dominantní ženy ve svém životě. Přiznám se, že i pro mne to ze začátku byla hlavní motivace.

Zjistil jsem však, že pouze pokud se upřímně budete věnovat ostatním aspektům opravdového ženou řízeného a kontrolovaného partnerského vztahu, můžete doufat, že se také dočkáte sexuální pozornosti, po které tak toužíte.


Jsem podřízený své ženě. Vždy se jí snažím věnovat veškerou pozornost a poslouchat co říká. S radostí plním její přání. Chválím ji a prokazuji jí respekt a úctu na veřejnosti. Jsem šťastný, že většinu věcí rozhoduje ona.

Veškerá tato péče věnovaná nesexuálním oblastem našeho vztahu postupně změnila moji ženu v dominantní bohyni i v posteli. Má hlavní slovo ve všem. Má ráda, když na mne může být hrubá a nutí mne přiznat, že se mi to líbí. Určuje pravidla.

Hlavní myšlenkou tedy podle mých zkušeností je, že nejlepším způsobem jak probudit dominanci ve vaší partnerce je zapomenout na sex a soustředit se na „celý vztah“. Pouze pak budete odměněni i v ložnici.


Toto krátké vyznání krásně vystihuje rozdíl mezi hraním si na submisiva a skutečným ženou ovládaným vztahem. Pokud nejste schopni přenést svoji submisi do běžného života, nedosáhnete s největší pravděpodobností úspěchu. Jestliže se však svojí partnerce plně oddáte všude (zejména mimo postel!), dočkáte se nakonec kýženého výsledku.

1 komentář:

  1. Naprosto souhlasím, i když jsem zatím na samém začátku.

    OdpovědětVymazat