sobota 9. ledna 2010

Božská prdelka

Obdivuji svoji přítelkyni. Její tělo je pro mne zdrojem inspirace a téměř neustálého vzrušení. Rád ji pozoruji při chůzi, když leží a spí nebo když pracuje u počítače. Je krásná. Občas mi přijde až nespravedlivé, že má žena takovou převahu nad mužem jenom díky svému vzhledu. Ale co si to nalhávám, jsem šťastný v přítomnosti tak půvabného stvoření.


Je neuvěřitelné, jak málo stačí a jsem (zase) ztracený v moci jejího sexuálního vlivu. Prdelka. Její nádherný, měkký ale pevný krásně kulatý zadeček. Ona už dobře ví, co na mne působí a dokáže mne jenom tak z rozmaru pěkně rozpálit. Není k tomu potřeba moc. Je neskutečně sexy, když tou svojí překrásně líbeznou prdelkou zavrtí. Okamžitě bych nejradši padl na kolena a zabořil tvář mezi ty nádherné půlky.

Moje přítelkyně si občas ráda užije pozornosti pro svůj zadeček. Leží na břiše na posteli a čte si knihu nebo pracuje s notebookem a já se pomalu a jemně věnuji její zadní části. Nejprve jí opatrně svléknu kalhoty a dlouhé minuty masíruji a líbám všechno – začínám od stehen, pak postupuji přes každou podmanivou křivku její prdelky až k hranici, kde začínají její božská záda. Moje ústa navštíví každé místo, které není zakryto kalhotkami. Svůj nos potápím do vzrušivě teplého údolíčka mezi půlkami a vdechuji okouzlující vůni.


Pak mi dovolí sundat i kalhotky a můj jazyk má konečně přístup do každého zákoutí. Nejdřív padne několik letmých polibků dolů na její sladkou jeskyňku, ale hned vzápětí se přesunuji k hlavnímu objektu mojí péče. Miluju ten skvělý elektrizující pocit, když se jazykem poprvé dostanu do kontaktu s její rozpálenou dírkou. Lížu ji a uvědomuji si, jak strašně moc je hebká a dobrá. Ze začátku používám celou plochu jazyka a věnuji se kompletnímu prostoru mezi půlkami. Chvílemi přestávám a odpočívám s hlavou vtlačenou do jejího zadečku.

Vrcholem vzrušení je pro mne okamžik, kdy se špičkou jazyka začnu dobývat dovnitř. Nenásilně tlačím a snažím se proniknout alespoň kousek do ráje. Moc daleko se sice nedostanu, ale i tak je dojem z jazyka pevně semknutého a uzavřeného jejím něžným otvůrkem úžasný.


Podle rozpoložení přítelkyně, končí tato péče různě. Pokud mám opravdu štěstí, skončíme sexem, kdy se moje partnerka pouze trošku přesune na kolena a umožní mi vniknout do její kundičky zezadu. Takový sex většinou netrvá dlouho, protože jsem už vydrážděný na nejvyšší možnou míru. Častěji se ale musím spokojit s tím, že mi bylo umožněno užít si jí a sexu se nedočkám.

A ještě jedno využití má její prdelka. Když jsem nesnesitelně nadržený a pořád ji obtěžuji doteky a přehnanou péčí, chce se mne zbavit, aby měla pokoj. V takové chvíli si prostě sundá kalhoty a dovolí mi masturbovat s hlavou vnořenou do jejího zadečku. Musím to samozřejmě odbýt co nejrychleji, protože to trpí jenom kvůli mně a na sex nemá náladu. Rychle se uspokojím a pak se zahanbeně snažím udělat, co jí na očích vidím. Prostě božská prdelka.

Žádné komentáře:

Okomentovat