pátek 30. července 2010

Goddess - submisivní dobrodružství

Goddess je tady a k dispozici ke stažení. Co od ní můžete čekat? Jde o příběh vyprávěný formou vizuální novely. Obsahuje setkání s dominantní bohyní, která vás potrápí a poníží.


Doporučuji spustit v klidu o samotě, abyste si mohli nerušeně vychutnat její společnost. Nejde samozřejmě o profesionální produkci, ale pouze o můj pokus nabídnout vám zajímavost pro zkrácení dlouhé chvíle. Jesliže vás zaujme, budu rád, jestliže ne, pak není nic snažšího, než ji zase prostě smazat.

Budu vděčný za vaše názory. Stahovat můžete zde: Goddess.
(Uloz.to, 26.28 MB)

Po stažení stačí rozbalit a spustit soubor goddess.exe.

10 komentářů:

  1. Je tam jen jeden úkol?

    OdpovědětVymazat
  2. Je to fakt moc hezky zpracované - moc se mi to líbí. Svou Paní sice mám, takže prakticky využít tu aplikaci nesmím, protože bych to asi dost schytal:-)
    ale musím Ti to pochválit. I celé stránky se mi moc líbí. W.

    OdpovědětVymazat
  3. Mpje pení mi dovolila využít první část aplikace "bez konce"

    OdpovědětVymazat
  4. Velice krásné,doufám,že to není poslední,těším se

    OdpovědětVymazat
  5. ... Krasne spracovane

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu moc povedené. Moc doufám, že se třeba ještě někdy k něčemu takovému rozhoupeš.

    OdpovědětVymazat
  7. Perfektní, nechceš vytvořit další?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nemůžu tu apku sehnat máš jí ještě???

      Vymazat
  8. Hodně dobrý:o) palí mě žáha jsu to zapít:o)

    OdpovědětVymazat