pátek 15. ledna 2010

Co by každý poslušný muž měl vědět o nakupování

Jedním z momentů v běžném životě, ve kterém máte vynikající příležitost prokázat svoji oddanost, je nakupování s vaší partnerkou. V první řadě je třeba si uvědomit a stále mít na paměti, že proces nakupování je pro ženu důležitým rituálem. Pokud se ho dokážete zúčastnit důstojně a bez zbytečných chyb, můžete očekávat velmi kladnou reakci.


Začněme s placením. Jestliže jdete s partnerkou nakupovat, mělo by pro vás být samozřejmé, že ona vybírá a vy platíte. Ze začátku jsem měl problém svoji přítelkyni přimět, aby si bez ostychu nechala za vše zaplatit. Připadalo jí nevhodné, aby mne takto využívala. Zejména u dražších dárků váhala a stálo hodně přesvědčování, než mi dovolila koupit. Přitom já mám nádherný pocit, že jí můžu svými penězi udělat radost. Klíčem k postupné změně jejího postoje nebylo nic jiného než zvyk. V případě, že s ní budete chodit na nákupy dostatečně dlouho a pokaždé jí koupíte to, co se jí líbí, tak se nakonec naučí vaše nabídky neodmítat.

Důležité je, že si nikdy nemusí o žádnou věc říkat! Vždy pozorně sledujte, co ji zaujalo a jakmile zaznamenáte, že ji něco upoutalo, přejděte k nabídce. Samozřejmě musíte zvolit vhodnou formu, nemůžete jen tak okázale vytáhnou kreditku se slovy „já Ti to zaplatím.“ Když jste např. v obchodě s oblečením a ona se rozhodla vyzkoušet svetr, nejprve ji pochvalte, jak moc jí sluší. Řekněte jí, že je v něm opravdu krásná a že by vás potěšilo, kdybyste jí ho mohli koupit. Málokterá žena takový návrh odmítne.


Během nákupů se k ní chovejte co nejpozorněji, buďte trpěliví a když vás požádá o názor, odpovězte jí. Nošení jejích tašek by pro vás mělo být automatické, prostě se snažte co nejvíce jí chvíle strávené při nakupování zpříjemnit.

Samostatnou kapitolou je nákup obutí, zvlášť pokud máte slabost pro nohy své partnerky tak jako já. Věřte mi, že když klečím u jejích nohou a pomáhám jí s přezouváním, mám co dělat, abych před ostatními dámami zakryl erekci. Stojí mne hodně ovládání nezačít zběsile líbat její milované prstíky nebo lízat božská chodidla. A když jakoby náhodou zavadí o můj rozkrok v nádherných botkách s podpatky, třesu se vzrušením ještě několik minut poté.


Když se pak vracíme domů, stačí mi pouhé pomyšlení na to, co se ukrývá v taškách. Okamžitě mi tvrdne penis a uvědomuji si, že je pro mne obrovská pocta takto trávit čas s mojí partnerkou. Kdyby to bylo v mé moci, koupím jí celý svět.

V dlouhodobých partnerských vztazích založených na ženské dominanci se v peněžní otázce můžeme setkat se zajímavou situací. Muž odevzdává veškeré peníze partnerce a ta rozhoduje kolik mu nechá jako kapesné a jak naloží se zbytkem. Tato forma soužití tvrdě omezuje muže a umožňuje ženě téměř kompletní kontrolu nad jeho životem. V tu chvíli je jasné, že už nejde jen o nějaké postelové hrátky s dominancí a poslušností, už se jede opravdu „naostro“. Ale to je téma, které si schovám na někdy jindy.

Žádné komentáře:

Okomentovat