středa 10. března 2010

Na kolenou

Nejkrásnější poloha pro muže je podle mého názoru na kolenou u nohou své ženy. Symbolicky i fakticky dává najevo mužovo místo, dovoluje mu vzhlížet ke své paní s tím, že si plně uvědomuje svoji bezmocnost.


Nejhezčí a zároveň nejbolestnější momenty zažívám, když jsem na kolenou. Přítelkyně na mne shlíží a já nevím, co přijde. Když má na sobě kalhotky, tak se jen pár centimetrů od mé tváře ukrývá nejlákavější místo na světě a já s mohutnou erekcí tiše vyčkávám a trpím neskutečnou touhou.


Občas, když má náladu, položí svoje ruce na moji hlavu a vtiskne mi ji do svého rozkroku. Mám možnost vnímat teplou měkkost jejího voňavého přirození a to jsou chvíle mého absolutního vzrušení. Několikrát už se stalo, že jsem v této pozici ejakuloval při sebemenším podráždění.


Pocit podrobení a odevzdání je velmi silný a já bez jakéhokoliv odporu přijímám její nadvládu nade mnou. Patřím jí celý, udělám pro ni cokoliv.


Je mojí bohyní, jsem vděčný za to, že mohu být v její blízkosti. Už si neumím a nechci představit být bez ní. Jsem její majetek.

1 komentář:

  1. Túžim potom hrozne a dúfam že bude moja manželka so všetkým súhlasiť ,a keď to bude čítať už na tých kolenách budem.Nádherné články!"

    OdpovědětVymazat