pátek 12. března 2010

Jaké je nejlepší manželství?

S přítelkyní už žiji několik let, ale téma manželství zatím není aktuální. To však neznamená, že jsem o něm nepřemýšlel. Musím se přiznat, že vnímám tento doživotní závazek jako prostředek k dosažení absolutního štěstí. Ptáte se, jestli manželství odmítám, nebo mi nevadí? Naopak, já se na něj těším, toužím po něm a pomyšlení na to, že budu tímto způsobem svázán se svou bohyní, mne opravdu vzrušuje.


Představa každodenního soužití, možnost jí sloužit a plnit přání jsou velkým lákadlem. Občas o svatbě v žertu mluvíme a partnerka mi „vyhrožuje“, že to nebude zadarmo. Dokážu si představit, co tím myslí. Očekávám trošku upravenou předmanželskou smlouvu – budou v ní moje povinnosti, to, že jsem její majetek, se kterým muže nakládat, jak se jí zlíbí.

To pro mne ale samozřejmě není žádná překážka. Chtěl bych se každé ráno probouzet s vědomím svojí bezmocnosti, s tím, že v našem vztahu jsem jenom její hračkou, služkou a zdrojem peněz.


Bude mě mít neustále na očích, v každý moment bude moct uplatnit svoji sexuální převahu. Už teď je obvyklé, že když jsme spolu o samotě, okamžitě vytáhne svoje ženské zbraně a uvede mne do stavu, kdy jí nejsem schopný nic odepřít. A když mi pak za odměnu nabídne k olízání nebo jenom přičichnutí svoji prdelku, kňučím blahem.


Musel bych snášet i její špatné nálady, v takových momentech jí sloužím jako prostředek k vybití vzteku nebo frustrace. Dokáže být krutá, její obvyklou radostí je nutit mne do ponižujících činností, často přitom nade mnou stojí nahá a posmívá se mi. Já se zoufale snažím jí vyhovět a cítím obrovské ponížení i proto, že mne to celé vzrušuje. Ona to dobře ví a můj neustále ztopořený penis ji utvrzuje v její moci.

Ví, že největší týrání mi způsobí tím, že se mi vystaví v celé svojí božské kráse a zamezí mi k ní jakýkoliv přístup. To, po čem tak strašně toužím a co chci, je jen kousek ode mne ale nemám právo ani letmého dotyku. Pokud jste se někdy pokoušeli usínat vzrušení a zoufale neuspokojení s bolestivou erekcí, víte, o čem píšu.


Přesto všechno s ní chci vstoupit do společného života. Chci být ponižovaný, chci jí sloužit, být jejím věrným psíkem. A i kdybych nechtěl, nemám na vybranou – stačí jedno její slovo, pohled na její nádherné tělo a jsem plně v moci její vůle.

2 komentáře:

  1. Zdravím všechny. Už od začátku pročítámtenhle blog. Z vlastní zkušenosti mohu říct že skutečně být připoután ke své Paní manželským slibem vzrušení umocňuje. Navíc vzpomínka na Její svatební šaty je tak vzručující že způsobí spolehlivě erekci.

    OdpovědětVymazat
  2. Hele jako ženatý, který si tu svoji bral téměř jako bohyni sem se tu v něčem insiroval... Ale co když si ta Tvoje Bohyně začne stavět hlavu a nutit do věcí, které jsou proti Tvé vůli, přirozenosti...prodat to co máš rád a začít jinde, kde se ti nikdy nelíbilo...?;) Bohyně...ale otázka, jestli pak nehledat jinou...?;-)

    OdpovědětVymazat