středa 23. prosince 2009

Síla kalhotek

Miluju vůni své přítelkyně, své PANÍ. Zbožňuju, když jí můžu provádět dlouhý orální sex a při tom cítit její nádhernou omamnou vůni (mohl bych to dělat donekonečna). Jakmile ji ucítím, okamžitě jsem vzrušený a neschopný myslet na cokoliv jiného.

To samé platí pro její kalhotky. Krásné, její vůní nasáklé božské kalhotky. Přítelkyně si uvědomuje jejich vliv na mne a když ráno vstane a musí někam odejít, první věc co udělá je, že si svlékne kalhotky a hodí mi je na postel. Ví, že po dobu co bude pryč, nebudu schopný myslet na nic jiného než na ni, na její vůni, která je teď ukrytá v kalhotkách u mého nosu.


Jediné na co myslím je ona. Je pryč, ale její kalhotky mám na tváři a myslím na ni, na to, co bylo v kalhotkách ještě před malou chvílí. Většinou pomalu onanuju, ale jen jemně, nikdy bych si nedovolil vyvrcholit bez ní. Je to nádherný pocit, cítit její vůni, vědět, že se za chvíli vrátí a možná mi dovolí se jí dotýkat.

Pokud je pryč na delší dobu, oblékám si její kalhotky na sebe a vnímám to jako akt absolutního podvolení. V tu chvíli jsem jejím majetkem, moje přirození je uzavřeno v těsném sevření jejích kalhotek a patří jenom jí. Většinou mám silnou erekci, která na kalhotkách vyrobí velkou bouli. Ležím, moje erekce je zřetelná ponižujícím způsobem a čekám, až se vrátí. Když konečně přijde a uvidí mne, zasměje se a já na ní vidím, že si uvědomuje svoji sexuální převahu. Že k tomu, aby mne úplně ovládala, jí stačí ovládnout jenom malou část mého těla, která je teď uvězněna v jejích vlastních kalhotkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat